خدمات شبکه
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

ما نه تنها استرس خدمات شبکه و سیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات که به صورت نا خوشایند ایجاد میکنند را از بین میبریم بلکه ما در قالب خدمات شبکه تجارت الکترونیک ، امنیت ، ایمیل و راه حل های پیوستگی کسب و کار را نیز راه اندازی و به شما خدمات ارائه می نماییم .

هنگامی که مشکلی در بخش فناوری اطلاعات شما ایجاد می شود ، همه چیز به متوقف می شود. اگر سیستم ایمیل یا سیستم شما خراب شود، کسب و کار شما در معرض مشکل است. اگر شما خوش شانس هستید، ممکن است یک مدیر فناوری اطلاعات داشته باشید که به اندازه کافی با تجربه برخورد کرده است که بتواند مشکل را با کمترین زمان حل کند. این جایی است که مزایای خدمات مدیریت شده IT واقعا درخشان است. کار ما این است که به شما یک محیط ایمن، امن و IT با تکنولوژی های شناخته شده خود را ارائه دهیم که در آن می توانید بر روی آنچه واقعا برای شما اهمیت دارد تمرکز کنید و به حداکثر رساندن پتانسیل شرکتتان.

 

خدمات از راه دور نامحدود

خدمات تلفنی نامحدود

خدمات حضوری نامحدود

خدمات LAN / WAN

ما راه حل های WAN را از جمله ISDN، Frame Relay، DDR، VPN، DLSW و … مستقل کرده ایم. همچنین از تکنولوژی های LAN مانند VLAN، ELAN و ….. پشتیبانی می کنیم. ما از محصولات 3COM، SonicWall، Cisco، D-Link پشتیبانی می کنیم.

جزیه و تحلیل مورد نیاز شبکه

طراحی، تامین و نگهداری شبکه فناوری اطلاعات

مدیریت شبکه

شبکه گسترده شبکه طراحی

طراحی شبکه محلی

بررسی سلامت شبکه

طراحی شبکه بی سیم

(VPN) طراحی مجازی شبکه اختصاصی مجازی

تجزیه و تحلیل عملکرد

جداسازی و حل مسئله

 

شبکه های بی سیم

در گذشته ، بسیاری از استانداردهای بی سیم (بلوتوث، IEEE 802.11a، 802?11B، 802?11G) در پیاده سازی شبکه های امروز به وجود آمده است. شبکه های بی سیم دارای مزایای متعددی نسبت به شبکه های سیمی هستند. آزادی کابل، اجرای آسان، ظهور لپ تاپ های بی سیم، انبارهای بی سیم، اما در عین حال امنیت نیز به یک موضوع تبدیل شده است. با استفاده از تخصص ما به درستی برنامه ریزی و پیاده سازی یک شبکه بی سیم امن در محیط شما امکان پذیر می باشد .

 

 

تفاوت یک تیم با تجربه با یک تیم غیر حرفه

زمانی مشخص میشود که مشکلی ایجاد میشود تیم حرفه ای میتواند با داشتن تجربه های مشابه با کمترین اتلاف وقت و کمترین تلفات مالی ، اطلاعاتی و یا تجهیزاتی راه حل مناسب را پیدا نموده و مشکل را مرتفع نماید و مواردی که میتواند از بروز دوباره این مشکل با انجام عملیات و اقداماتی جلوگیری نماید ، در بسیاری از موارد مشاهده شده است به دلیل نداشتن اطلاعات کافی تکنسین اطلاعاتی که یک فرد متخصص میتوانسته حفظ نماید را از دست داده است و به شخص یا شرکت زیان بسیار زیادی که در مواقعی حتی قابل جبران هم نیست وارد نماید ، به همین دلیل تشخیص فرد متخصص برای کارفرما و یا مشتری جهت همکاری بسیار مهم میباشد

 

پشتیانی شبکه :

برون سپاری فناوری اطلاعات و ارتباطات به همکاری شرکت پشتیبانی شبکه به شما مزیت عملکرد قابل اعتماد تر و هزینه های قابل پیش بینی تر را می دهد. این به این معنی است که شما از فناوری که قبلا در آن سرمایه گذاری کرده اید، بیشتر ارزش می گیرید، در حالی که کاهش کل هزینه های فناوری اطلاعات و خرابی ناشی از آن را کاهش می دهید. اجازه دهید ما بخش IT اختصاصی شما باشیم.

 

هنگامی که شما فناوری اطلاعات خود را برون سپاری و به شبکه آریان نت منتقل میکنید انتظار داشته باشید:

آرامش خاطر – سیستم های شما تحت نظارت 24/7 است

خرابی کمتر – ما مشکلات را شناسایی و رفع می کنیم قبل از اینکه مشکلی ایجاد کنیم

هزینه های پایین – ما زمان و پول کسب و کار شما را صرفه جویی کنید

اختلالات کمتر – ما اکثر خدمات را از راه دور یا شبانه ارائه می کنیم

بودجه پیش بینی شده – خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات با هزینه ثابت شامل همه کاره و همه جانبه، شامل سخت افزار و نرم افزار

 

 

منبع: http://baseblog.parsiblog.com/Posts/2/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA+%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87/





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: